empatie

duší kreativec,
který naslouchá intuici…

Alena Kolářová

… někdo by řekl rebelka. Rebelka, která hledá nejlepší z cest
k vytvoření správné značky vašeho příběhu.

web

Design

Marketing

Kdo jsem

Cílem mojí mise je pomoci uskutečnit Vaše sny. Jak se můžeme k vysněné mětě přiblížit? Každý působíme na vnější svět určitým způsobem. Vědomě i nevědomě postupně budujeme svoji značku (brand).

Mým úkolem je přenést Vaši energii a osobitost do značky tak, aby přitahovala do Vašeho života a podnikání ty správné lidi. Otevřme svou mysl a vytvořme takovou image, která Vám pomůže naplnit sny a ve které se budete cítit příjemně.

emoce

Společně tvoříme příběh…

Na tomto místě se s Vámi nesmírně ráda podělím o některé z Vašich cest … Děkuji všem, kteří mi dali důvěru se podílet na tvorbě jejich osobní či firemní tváře (markeťáci čtou: brandu, značky…). 🙂

JINÁ DIMENZE - srdeční záležitost

Cesta k nové tváři značky, která by Lucku a její nadání posunula dál, byla protknuta několika zajímavými milníky. Byť se cesta na začátku zdála přímočará, nakonci jsme se shodly, že vedla krásnými klikatými stezkami přesně tam, kde to dává smysl. Největší radost jsem měla, když na svoji novou značku a vizuál řekla „TO JSEM KONEČNĚ JÁ!“…

CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ

LAKVA - můj oblíbený příběh růstu "malé velké" firmy

Krůček po krůčku jsem měla možnost spoluvytvářet komunikační linku této rodinné firmy s 20letou tradicí. Vlastně šlo spíše o navedení na směr, který bude přirozeným prostředkem pro posilování zákaznických vztahů při minimálních nákladech na reklamu. Naše spolupráce byla často plná humoru, který k nám oběma (já a majitelka Petra Lakvová) patří.

CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ

Jana Juračková a její místo pro krásu a odpočinek

Janička mi dala důvěru už před mnoha lety, kdy jsem při mateřské dovolené započala svoji cestu tvorby značek. Troufám si říct, že šlo o více než spolupráci. Krásná byla také tvorba loga okořeněná Feng Shui myšlenkami, které Janička sama v salonku aplikuje. Šlo o úžasné tvůrčí napojení. Za její důvěru v samotném počátku nepřestanu být vděčná. A její salonek? To musí člověk zažít!

CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ

Můj přístup…

Jak ze svého pohledu chápu marketing a design?

Marketing, ruku v ruce s vhodným designem, má směřovat k podržení celkového charakteru značky osobnosti či firmy. Autentičnost přenesená do značky je mocnou ingrediencí úspěchu. Úspěchu ve smyslu plnění různorodých cílů. Každý přicházíme s jiným cílem … naplnění, touha dělat, co máme rádi, vydělat více prostředků pro uskutečnění dalších přání…

Zdravý respekt k základním pravidlům marketingu i designu, spolu s využitím intuice a napojení, mi přináší možnost vytvořit tvář opravdovosti. Věřím v sílu pravdy, jako primárního hybného momentu všeho.

Základním stavebním kamenem ale stále zůstáváte Vy, Váš projekt, Vaše podnikání … i vymazlenější a lesklejší značka nemůže zazářit, pokud je nalepena na zaprášeném podkladu, nebo jsme ji schovali do šuplíku a nepracujeme s ní. Pojďme společně zažehnout jiskru Vašeho příběhu… Někdy nejde o přímočarou cestu, ale když známe cíl, stačí na ni jen vykročit…

Co Vám mohu nabídnout

Webové prezentace značky

Tvořím weby na platformě WordPress. Samozřejmostí je responsivní design pro mobilní zařízení. Intuitivní redakční systém zařídí, že si jej budete moci sami spravovat (nepotřebujete umět PHP ani html ), a tak není třeba za drobné změny platit servisní poplatky nikomu dalšímu. Pokud se však necítíte, není problém využít i dále mých služeb pro další úpravy webu. Správným nastavením CEO, optimalizací obrázků a vyladěním rychlosti webu zvyšujeme také jeho návštěvnost.

Přestože využívám i licencovaných obrázků z veřejných fotobank, snažím se vést klienty k tomu, že nejlepší službu prokazují autentické fotografie vlastních produktů, provozoven apod. Fotografie z fotobank by měly být obecně spíše podpůrným prostředkem.

Branding - práce se značkou

Na základě pohovoru a porozumění, co by Vaše nová značka měla vyjadřovat, vytvořím její vizuál a propojím jej s dalšími podpůrnými marketingovými prvky. Tak aby se jedno prolínalo s druhým ve fungující synergii.

K Vaší nové značce vždy přistupuji idividuálně a nebojím se i jejího netradičního pojetí. Někdy je dokonce na místě zajetá pravidla porušit, abychom našli cestu k lidem, kteří přemýšlí jinak.  Vždy je však důležité tyto cesty prozkoumávat s rozumem a citem v patách.

Součástí předání balíčku dat s logem je také ukázka užití loga na komunikačních materiálech, jeho černobílá varianta, vydefinování barev (CMYK-pro tisk, RGB-pro elektronickou komunikaci), font/písmo (licence) apod.

Grafické práce / marketing

Aby Vaše prezentace fungovala správným způsobem, je třeba i na doprovodné materiály (jako jsou vizitky, letáky, příspěvky na sociální sítě…) užívat stejných principů.

Pokud bude Vaše komunikace s okolím kompaktní, dojde k dokonalé fixaci značky v myslích celého širého okolí. Tím Vás mohou Vaši příznivci o to snadněji doporučit dál. Usnadněme jim tedy cestu sjednocením vizuální komunikace.

Při tvorbě značky Vás vždy navedu na cestu, jakým směrem se vydat, …Někdo se rozhodne jít sám, protože už podobnou cestou šel, nebo má pro ni vlohy. …S jiným se mohu na cestu vydat jako parťák do nepohody, který bude připraven na rozcestí vytáhnout mapu a rozhodnout kam dál…

 

 

Co očekáavat?

Jakým způsobem je celková cena za práci počítána?

Jakmile zjistím, s čím bych Vám mohla pomoci, promyslím předpokládaný objem práce a konečnou či předpokládanou cenu Vám sdělím dopředu. Zároveň Vás seznámím s případy, kdy by se cena  mohla měnit a proč (důvody mohou být někdy na obou stranách – dle typu projektu). Nikdo nemáme rádi nečekaná překvapení, o to víc si dám záležet na jasné nabídce.

energie

Propojme se…

Chcete se vydat na cestu ke svojí pravé/dokonalé značce?

Alena Kolářová

email@alenakolarova.cz

tel: 774 280 407