empatie
duší kreativec,
který naslouchá intuici…
Alena Kolářová
… někdo by řekl rebelka. Rebelka, se kterou vtiskneme Vašemu podnikání tvář.
web
Design
Marketing
Kdo jsem
Cílem mojí mise je pomoci uskutečnit Vaše sny. Jak se můžeme k vysněné mětě přiblížit? Každý působíme na vnějsí svět určitým způsobem. Ať vědomě, či nevědomě, utváříme si postupně svoji značku (brand). Mým úkolem je přenést Vaši energii a osobitost do značky tak, aby přitahovala do Vašeho podnikání ty správné zákazníky.
Otevřete svou mysl a vytvořme Vašemu působení tvář, která Vám pomůže naplnit sny a ve které se budete cítit dobře.
Naše příběhy
V tomto koutku se s Vámi nesmírně ráda podělím o některé z příběhů, které jsme spolu „psaly“… Děkuji všem, kteří mi dali důvěru se podílet na tvorbě jejich osobní či firemní tváře (markeťáci čtou: brandu, značky…).
V tomto koutku se s Vámi nesmírně ráda podělím o některé z příběhů, které jsme spolu „psaly“… Děkuji všem, kteří mi dali důvěru se podílet na tvorbě jejich osobní či firemní tváře (markeťáci čtou: brandu, značky…).
emoce
Naše příběhy
V tomto koutku se s Vámi nesmírně ráda podělím o některé z příběhů, které jsme spolu „psaly“… Děkuji všem, kteří mi dali důvěru se podílet na tvorbě jejich osobní či firemní tváře (markeťáci čtou: brandu, značky…).
JINÁ DIMENZE - srdeční záležitost
Nová tvář značky, která by Lucku a její nadání posunulo dál, bylo protknuto několika zajímavými milníky. Byť se cesta na začátku zdála přímočará, nakonci jsme se shodly, že vedla krásnými klikatými stezkami přesně tam, kde to dává smysl. Největší radost jsem měla, když na svoji novou značku a vizuál řekla „TO JSEM KONEČNĚ JÁ!“…
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
LAKVA - můj oblíbený příběh růstu "malé velké" firmy
Krůček po krůčku jsem měla možnost spoluvytvářet komunikační linku této rodinné firmy s 20letou tradicí. Vlastně šlo spíše o navedení na směr, který bude přirozeným prostředkem pro posilování zákaznických vztahů při minimálních nákladech na reklamu atp.
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
Konference ODPADY A OBCE - branding
Nástupem do společnosti EKO-KOM, a.s. jsem dostala příležitost některé z realizovaných projektů posunout zas o kousek dál. Tvorba nového brandu konference byla výzvou propojit marketing spolu s grafickými dovednostmi a v maximální možné míře posunout vizuál této akce. …
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
Jana Juračková a její místo pro krásu a odpočinek
Janička mi dala důvěru už před mnoha lety, kdy jsem při mateřské dovolené započala svoji cestu tvorby značek. Troufám si říct, že šlo o více než spolupráci… šlo o tvůrčí napojení. Za její důveru v samotném počátku nepřestanu být vděčná. A její salonek? To musí člověk zažít!
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
Můj přístup
Jak ze svého pohledu chápu marketing a design?
Marketing, ruku v ruce s vhodným designem, by má směřovat k podržení celkového charakteru značky osobnosti či firmy. Autentičnost přenesená do značky je mocnou ingrediencí úspěchu. Úspěchu ve smyslu plnění různorodých cílů. Každý přichází s jiným cílem … naplnění, touha dělat, co máme ráci, vydělat více prostředků pro uskutečnění dalších přání…
Zdravý respekt k základním pravidlům marketingu i designu, spolu s využitím intuice a napojení, přináší možnost se ….
Základním stavebním kamenem ale stále zůstáváte Vy, Váš projekt, Vaše podnikání … i sebeleklejší značka nemůže zazářit, pokud je nalepena na zaprášeném podkladu, nebo jsme ji schovali do šuplíku a nepracujeme s ní. Pojďme společně hledat lesk, záblesk dalších úspěchů… Někdy nejde o přímočarou cestu, ale když známe cíl, najdeme tu nejzajímavější.
* značku (brand) chápu jako,,,,
Co Vám mohu nabídnout
Grafické práce / marketing
- Přímá tvorba grafického ztvárnění značky (branding). Různé doprovodné materiály (vizitky, letáky, propagační předměty, příspěvky na sociální sítě atp.).
- Ruku v ruce s grafikou je třeba správně zacílit celkovou lkomunikaci. Od toho je tu komunikační plán, o který se můžete opřít,
Vytvoření značky / loga
- Na základě pohovoru a porozumění, co by Vaše nové logo mělo vyjadřovat, vytvořím logo na míru. V prvním kroku představíme hrubý koncept, který následně ještě zkonzultujeme a zajistíme tak, že Vaše logo bude co nejpravdivějším odrazem Vaší osoby, firmy či projektu.
- Finální logo Vám zašleme elektronicky ve formátech .ai, .pdf, .jpg a .png ve vysokém rozlišení. Logo bude převedeno do křivek tak, aby jej šlo využít i při velkoformátových tiscích se zachováním maximální kvality.
- Součástí předání balíčku dat s logem je také ukázka užití loga na komunikačních materiálech, jeho černobílá varianta, vydefinování barev (CMYK, RGB), font/písmo (licence).
Webové prezentace značky
- Vytvořím weby na platformě WordPress, který bude samozřejmě responsivní pro mobilní zařízení. Intuitivní redakční systém zařídí, že si jej budete moci sami spravovat (nepotřebujete umět PHP ani html ) a tak není třeba za drobné změny platit servisní poplatky nikomu dalšímu. Pokud se však necítíte, není problém využít i dále našich služeb pro další úpravy webu dle potřeby. Správným nastavením CEO, optimalizací obrázků a vyladěním rychlosti webu zvýšíme návštěvnost.
- Přestože využívám i licencovaných obrázků z veřejných fotobank, snažím se vést klienty k tomu, že nejlepší službu prokazují autentické fotografie vlastních produktů, provozoven apod. Fotografie z fotobank by měly být obecně spíše podpůrným prostředkem.
- Po vytvoření webu Vám samozřejmě vše vysvětlím, pomohu při spuštění a dodám manuál pro správu webu.
Co očekáavat?
Jakým způsobem je celková cena za práci počítána?
U nových zákazníků je započítávána každá započatá půlhodina. Dle rozsahu zakázky se vždy domluvíme na způsobu fakturace.
U stávajících klientů, se kterými jsme v pravidelném kontaktu, počítám reálný čas (v minutách) a dle dohody je vystavena faktura souhrnně až při určitém počtu odpracovaných hodin.
energie
Propojme se…
Chcete se vydat na cestu ke svojí pravé/dokonalé značce?
Alena Kolářová
email@alenakolarova.cz
tel: 774 280 407