web | design | marketing
Marketing a design – jak to cítím…
Do projektů se snažím otisknout „duši“ zadavatele,
s podtržením originality a individuality.
duší kreativec, který se nebojí naslouchat intuici…
Jako marketérka na většině projektů využívám i svých grafických dovedností. Ty pak zúročuji především v návaznosti na jednotnou vizuální identitu značky (u webu, tiskovin …). Podle mne by totiž tvorba jednotného vizuálu měla vždy směřovat k podtržení celkového charakteru osobnosti či značky. Samozřejmostí je respekt k základním pravidlům marketingu či designu. Nicméně právě osobitost a autentičnost jsou prvky, na které bychom se při budování silné značky měli zaměřit především. Proto je třeba důvěřovat také intuici, oborovým dogmatům navzdory…
Dovednosti a pracovní zkušenosti
Které nástroje používám? Jaká je má profesní orientace?
Intuitivní marketing
Věřím, že i přes některá standardizovaná pravidla, je marketing natolik pestrým a pružným „organismem“, že se intuici naslouchat vyplácí. Víc než strohá aplikace „naučeného marketingu“, je důležité poznat danou firmu či produkt, stejně jako se vcítit do potenciálního zákazníka.
A protože mimo můj zaměstnanecký poměr byly mými klienty zejména menší firmy, bylo vždy o to důležitější z minima zdrojů vytěžit maximum. Společně jsme hledali vhodné uchopení dílčích prvků komunikace na místech, na která se mnohdy bohužel zapomíná. A to mě na této práci baví ze všeho nejvíc!
Jednotný vizuální styl | firemní identita
Věřím, že jednotný vizuální styl lze uplatňovat u nejmešího podnikatele stejně dobře, jako u osobní značky. Důležité je souznění jednotlivých prvků vizuální prezentace se samotnou osobou či prezentovanou společností. Spolu s firemní komunikací, firemní kulturou a produktem je součástí firemní identity.
Postupnými krůčky lze systematicky budovat celistvou osobní či firemní značku. Někdy se staví na „zelené louce“, jindy se člověk prohrabe původními základy, a když je základ pevný, lze na něm postavit ještě stabilnější zázemí … tedy značku.
Adobe illustrator
Adobe Photoshop CC
WordPress
MS Windows & Office
Humor 🙂
Mé klíčové vlastnostnosti pro tuto profesi:
kreativita, flexibilita, komunikativnost a zájem o další a další prohlubování znalostí a dovedností.
SE KTERÝMI zaměstnavateLI jsem měla doposud možnost tvořit…
EKO-KOM, a.s.
Manažer informačních projektů
2016 – doposud
- Návrh a realizace lokálních kampaní pro podporu třídění odpadu. Aplikace jednotné vizuální identity v rámci vybraných projektů.
ImageStory.cz
Freelancer při MD
2012 – 2015
-
Weby, grafiky, kampaně, které jsem tvořila s 2 miminky v zádech. Těžká zkouška pro celou rodinu – manžela i holky. Věřím však, že pokud někdo zvládne takovouto zkoušku, pak už musí zvládnout cokoli. 🙂 Některé z projektů lze shlédnout na webu ImageStory.cz, který je však nyní v rekonstrukci (pozn.: za plného provozu).
Krajský úřad Olomouckého kraje
Administrátor grantů
2007 – 2011
- První práce na plný úvazek. A už tehdy pro mne bylo typické, že jsem sama aktivně objevovala nové cesty v zaběhnutých systémech, které by umožňovaly jejich další rozvoj. Zejména pak pokud jde o publicitu či komunikaci s potenciálními i koncovými příjemcí dorazí SROP či OPVK.
Značky, pro které jsem pracovala dlouhodobě, popřípadě stála u jejich samotného vzniku.
Příběhy některých projektů
Konference ODPADY A OBCE - branding
Nástupem do společnosti EKO-KOM, a.s. jsem dostala příležitost některé z mnoha realizovaných projektů posunout dál. Tvorba nového brandu konference byla výzvou propojit marketing spolu s grafickými dovednostmi a v maximální možné míře posunout vizuál této akce (ve stylu „in house“) …
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
JINÁ DIMENZE - srdeční záležitost
Tvorba nové vizuální identity, která by Lucku a její nadání posunulo dál bylo protknuto hledáním. A byť se cesta na začátku zdála přímočará, nakonci jsme se shodly, že vedla krásnými stezkami přesně tam, kde to dává smysl. Největší radost jsem měla, když na svoji novou značku a vizuál řekla „TO JSEM KONEČNĚ JÁ!“…
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
LAKVA, s.r.o. - můj oblíbený příběh růstu "malé velké" firmy
Krůček po krůčku jsem měla možnost spoluvytvářet komunikační strategii této rodinné firmy s 20letou tradicí. Vlastně šlo spíše o navedení na směr, který bude přirozeným prostředkem pro posilování zákaznických vztahů při minimálních nákladech na reklamu…
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
Jana Juračková - kometika
Nástupem do společnosti EKO-KOM, a.s. jsem dostala příležitost některé z mnoha realizovaných projektů posunout dál. Tvorba nového brandu konference byla výzvou propojit marketing spolu s grafickými dovednostmi a v maximální možné míře posunout vizuál této akce (ve stylu „in house“) …
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
Podlahy Hemala
Tvorba nové vizuální identity, která by Lucku a její nadání posunulo dál bylo protknuto hledáním. A byť se cesta na začátku zdála přímočará, nakonci jsme se shodly, že vedla krásnými stezkami přesně tam, kde to dává smysl. Největší radost jsem měla, když na svoji novou značku a vizuál řekla „TO JSEM KONEČNĚ JÁ!“…
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ
Bowenova technika - studio péče Mariany Mazochové a kol.
Krůček po krůčku jsem měla možnost spoluvytvářet komunikační strategii této rodinné firmy s 20letou tradicí. Vlastně šlo spíše o navedení na směr, který bude přirozeným prostředkem pro posilování zákaznických vztahů při minimálních nákladech na reklamu…
CELÉ ZNĚNÍ: V PŘÍPRAVĚ